A GDPR szabályozás bevezetése óta Magyarország a legtöbbet bírságoló országok közé került!

Te kockáztatnád a büntetést?

Van egy közel sem tökéletes megoldásod a törvény betartására, és bízol benne, hogy téged nem büntetnek meg? Rossz hírünk van! Nemzetközi és hazai szinten is egyre gyakoribbak az emiatt kiszabott büntetések. A tavalyi évben volt 18.000 eurós (!) külföldi és 1 millió ft-os hazai büntetésre is példa. 

Tudtad, hogy hiába van cookie bannered, ha nem megfelelő, ugyanúgy megbírságolhatnak?  

Úgy gondolod, hogy ez a szigorú szabályozás ellehetetleníti az online marketing tevékenységedet? Nem kell, hogy így legyen! Tapasztalataink szerint egy jó cookie bannernél a látogatók 94-96% azonnal jóváhagyja az összes követőkód használatát a többiek pedig egyénileg beállítják az engedélyeiket és utána tovább használják az oldalt. 

 

  • Hogyan kell megfelelni a GDPR-nak?”
  • “Használhatunk remarketinget, vagy jól tettük, hogy kikapcsoltuk?”
  • “Vajon az adatvédelmi szakértőm mindent jól csinált?
  • Miért nincs egyértelmű és emberi nyelven leírt tájékoztatás?”
  • “Hogyan soroljam fel a sütiket, amikor nem értek hozzá?”
  • Milyen plugint használjak ahhoz, hogy csak azok a sütik töltődjenek be, amiknek szabad?”

Benned is felmerültek már ezek a kérdések?
Nem csoda. Nagyon sok marketinges és cégvezető töpreng ezen a GDPR bevezetése óta, hiszen kevés kérdésre volt könnyen elérhető olyan válasz, ami gyakorlatban is jól használható.

Ezen változtat a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyv, amelyik gyakorlati szemlélettel mutatja be, hogyan lehet a leggyakrabban használt online marketing megoldásoknál figyelembe venni az Általános Adatvédelmi Rendelet elvárásait. 

Hogyan segíti a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyv a marketinget?

A könyv foglalkozik a GDPR alapjaival, de csak azokkal, amik szorosan kapcsolódnak az online marketinghez. 
Mindez olyan nyelvezettel, ami jogi jártasság nélkül is befogadható.
Minden gyakran használt online marketing megoldás adatvédelmi vonatkozásával foglalkozik a süti bannerektől a Facebook pixelen, a Google Analytics-en, a hírleveleken és a közösségi oldalakon át a chatbotokig.
Segít megérteni a jogi alapokat ÉS átültetni ezeket a napi marketing gyakorlatba. Így könnyebben átlátod a lehetőségeket és szükség esetén hatékonyabban tudsz együttműködni akár jogi szakértőkkel is.

A könyv szerzői
…és amiért érdemes rájuk hallgatni

Ez egy olyan könyv, ami egy adatvédelemmel foglalkozó szakjogász és egy online marketing szakember közös munkája.
Így biztos lehetsz benne, hogy mindkét terület megfelelő mélységben képviselteti magát.

Dr. Teker Orsolya

Dr. Teker Orsolya

adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász


Jogi szakértő, aki az online marketinggel kapcsolatos kihívásokkal is napi gyakorlati szinten képben van. Cég- és projektmenedzsmenttel kapcsolatos évtizedes tapasztalatai nagyban segítik, hogy nem csak jogi oldalról, de folyamatok és az eredményesség oldaláról is tudja vizsgálni és mérlegelni a lehetőségeket.
Lévai Richárd

Lévai Richárd

közösségi marketing specialista, Facebook Marketing Partner


20 éves online marketing tapasztalattal rendelkező szakértő.

Kozossegikalandozasok.hu blogja már 2010 óta biztosítja a naprakész információkat azoknak, akik bevételt szeretnének a közösségi médiából. Közösségi konditerem képzésein már több, mint 1000 marketinges és cégvezető fejlesztette tudását.
A szerzők munkatársak is, a Liftup Kft. alapítói.
Rendszeresen tartanak olyan konzultációkat, ahol együtt segítenek a különböző cégek online marketinghez kapcsolódó GDPR kihívásainak megoldásában. Többek között ezeknek a közös konzultációknak az eredménye épült be a könyvbe.
Szeretnéd, ha egyszerre szolgálná a marketingedet egy adatvédelmi szakjogász és egy online marketing szakember tudása? 

Ezt a leggyorsabban (és a leginkább költséghatékonyan) a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez könyvvel kaphatod meg.

Néhány téma a könyvből

1. Adatvédelmi alapok online marketinghez

+ GDPR alapelvek röviden

Alapfogalmak

+ Jogalapok és a marketing kapcsolata

Mikor kell DPO (adatvédelmi tisztviselő)?

+ Hatásvizsgálat

+ Incidens kezelés

 

2. Online marketing kihívások adatvédelmi megoldásai

+ Online marketing folyamatok és az adatvédelem

+ Milyen a jó cookie-banner?

+ Közösségi platformok integrációja

+ Google Analytics és a GDPR

+ A Facebook Pixel  adatvédelmi oldala 

+ LinkedIn remarketing 

+ Facebook csoportok

+ E-mail adatbázis építés

+ Online nyereményjátékok

+ Chatbotok és adatvédelem

…és még sokan mások. 
Hiszen ez csak egy kivonat a több, mint 220 oldalas könyv rengeteg gyakorlatcentrikus témájából

Vélemények a könyvről

Óriási könnyebbség lesz a munkámban, hogy elég csak ezt a könyvet ajánlanom az ügyfeleimnek és megértik, mi a teendőjük a honlapjukon vagy a közösségi oldalukon. Villámgyorsan alkalmazni tudják a gyakorlati megoldásokat és képessé válnak TARTÓSAN megfelelni az adatvédelmi kihívásoknak. Nem kell félniük a marketingeszközöktől, ha követik a leírásokat.
dr. Kása-Richlach Mónika

jogász, Foto.jog könyv szerzője

Bevallom, KAPKODOK. Ha eszembe jut egy új feliratkozó oldal, egy nyereményjáték, egy remarketing hirdetés, azt AZONNAL szeretem megcsinálni, és kiakaszt, ha 2 napot kell várnom az ügyvéd jóváhagyására. De többé nem kell: fellapozom ezt a könyvet és pikk-pakk meg tudom csinálni úgy, hogy nem csak sikeres lesz, de törvényes is, fehér. Ezt szeretem. Vissza ne tedd a polcra ezt a könyvet!
Wolf Gábor

Marketing Commando

Jogászok és marketingesek két külön világ. Mindenki szakértője a maga területének, de a GDPR online teret érintő elemei szükségszerűvé tették a mély együttműködést. Ez a könyv egyfajta hídként, mindkét fél számára szedi össze a fontosabb tudnivalókat. Ettől válik hiánypótlóvá.
Geiger Tamás

COO, JabJab Online Marketing

Facebook Pixel:

  • hogyan lehet jogszerűen használni?
  • hogyan kell beállítani?
  • milyen rejtett trükkökre kell figyelni? 
Google Analytics:

  • indulhat az oldal betöltődéskor vagy nem?
  • milyen problémák vannak vele?
  • hogyan tudod beállítani a GDPR-t szem előtt tartva?
Facebook oldalak és csoportok:

  • milyen feladatod van adminként GDPR szempontból?
  • mit jelent az, hogy közös adatkezelő vagy a Facebookkal? 
Nyereményjáték GDPR-ra hangolva

  • mit kell máshogy csinálni egy nyereményjátékban a GDPR miatt?
  • mik azok, amikre mindenképpen figyelni kell, és amit a legtöbb cég elront a Facebookos nyereményjátékokban?
Ez csak négy kiemelt téma, de van szó a könyvben a weboldalak cookie bannereiről, az adatbázis építésről, a chatbotokról, arról, kell-e DPO egy marketing ügynökségnek…
Csupa fontos probléma és feladat, amit a könyv segítségével akár egyedül is meg tudsz oldani.

Ráadásul ezeknek a jogi hátteréről ÉS a gyakorlati beállításáról is van szó. Rengeteg olyan beállítás és trükk, amit máshol nem találsz meg leírva, csak a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyvben. Ha szeretnél a marketingedből a maximumot kihozni, és nem szeretnéd, ha a GDPR korlátozzon, vagy veszélyeztesse az eredményeidet, ez a könyv Neked szól.

Vélemények a könyvről

Lévai Richárd és dr. Teker Orsolya könyve egy üde színfolt a GDPR könyvek sokaságában. Könnyed nyelvezetével átfogó képet nyújt egy vállalkozásban dolgozó döntéshozónak (legyen az ügyvezető, marketinges, értékesítő), hogy miként tud megfelelni az általa képviselt cég a törvényi előírásoknak. A könyv elolvasása során örömmel vettem tudomásul, hogy nem egy száraz, jogi paragrafusokkal teletűzdelt könyvet tartok a kezemben, hanem egy gyakorlati kézikönyvet, ami napi szinten segíti a marketinges munkámat. 
Kondor Albert

stratégiai vezető, lokalitas.hu

Hiába szeretnéd a homokba dugni a fejedet, a GDPR nem megy sehova. Kaján mosollyal az arcán várja egy rosszakaró vásárlód vagy konkurensed személyében azt a cinkostársát, akivel karöltve bevihet egy gyomrost cégednek. Manapság ha aktívan szerzel érdeklődőket, vevőket az interneten, akkor szinte biztos, hogy vérzik valahol az adatkezelésed. A kérdés csak az, hogy ezt Te fedezed fel elsőnek e könyv segítségével vagy egy rosszakaró vevőd, esetleg konkurensed?
Domán Zsolt

a DO! marketing alapítója

Mint Minotaurusz barlangjából az Aranyfonál, vezet ki az adatvédelem jogi útvesztőjéből ez a praktikus könyv. Nagyon találó az iránytű cím: szemléletet ad a sok-sok naprakész ismeret mellett. Ha elolvasod, képes leszel marketing folyamataidba is átvezetni a szükséges változtatásokat. Ehhez Orsi és Ricsi könyve rengeteg gyakorlati tippet, konkrét, végrehajtható feladatot ad: a térképet is megkapod az iránytűhöz!
Vas Dóra

kríziskommunikációs szaktanácsadó

Hogyan fog segíteni Neked a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyv a marketingben?

1. Ha otthon vagy az online marketingben, de a jogi megfogalmazások elbizonytalanítanak:
A könyv úgy van megfogalmazva, hogy jogban kevésbé jártasak is megértsék, mik a gyakorlati feladatok.
2. Ha megpróbáltad már átalakítani a marketinged a GDPR-nak megfelelően, de nem igazodtál ki az ellentétes nézőpontok között:
A könyv elolvasása után teljesebb képet kapsz, és még azokban a területekben is egyértelműbb lesz a kép a számodra, ahol még nincs kialakult gyakorlat.
3. Ha már elkezdtél ügyvéddel vagy adatvédelmi szakjogásszal együttműködni:
Mostantól gyorsabban fognak menni az egyeztetések, mert jobban fogod érteni a jogi hátteret, és egyszerűbben fogod tudni elmondani, mit szeretnél. (A gyorsaság ilyenkor pedig nem más, mint költségmegtakarítás, hiszen az ilyen szakemberek óradíja gyakran 50.000 forint fölött van)
4. Ha már töltöttél le ingyenes, vagy fizetős GDPR termékeket, például adatkezelési szabályzatot

Teljesebb képet fogsz kapni arról, hogyan használd őket, milyen módon tudod őket testreszabni, a cégedhez igazítani. Gyorsabban fogsz tudni dolgozni, és nyugodtabb lehetsz a marketinged miatt. 

5. Megúszod a könyvvel az ügyvédi költségeket, vagy az adatvédelmi szakértő díját?
Témától függ. Néha lehet, de sok esetben nem. Nem is ez a cél. Viszont azzal, hogy Te jobban fogod érteni a jogi oldalt, az adatvédelmi szakértőnek pedig jobban el fogod tudni magyarázni, mit szeretnél, és melyik beállítás miért fontos, gyorsabban, hatékonyabban fog menni a munka.
6. Ha már átalakítottad a marketing megoldásaidat a GDPR-nek megfelelően, és biztos vagy a dolgodban.
A könyv segít az ellenőrzésben, és szinte biztos, hogy lesz olyan terület, amin segít finomítani, hiszen részletesen járja körül a leggyakoribb online marketing eszközöket.
7. Bizonytalan vagy, megfelelnek-e a megoldásaid a GDPR-nek?
A könyv segít eloszlatni a kételyeket, és megmutatni, melyik területeken érdemes tovább dolgozni, vagy kell-e egyáltalán mélyebben foglalkozni vele? A végén nyugodtabb lehetsz, hiszen egy újabb vélemény segíti a munkád ellenőrzését.

Miért kerül ennyibe ez a könyv?

 

Azon, hogy te egy jogilag és technikailag alátámasztott, gyakorlati anyagot kapj, két szakember hónapokat dolgozott.
Jogi anyagokat, technikai beállításokat bújtak, elemeztek, teszteltek annak érdekében, hogy megtalálják azokat a megoldásokat, amik megfelelhetnek a GDPR-nak, és nem vágja haza a marketinged.
 

Ez mind benne van a könyvben. Olyan információk, amiket nem találsz meg máshol. Nincsenek összegyűjtve, de a legtöbb még csak publikálva sincs máshol. Olyan kérdésekre fogsz választ kapni, amiket még nem tettél föl magadnak. (Amiket lehet, hogy a NAIH tenne fel először.) Egyedi, gyakorlati tartalom azért, hogy mindent ki tudj hozni a marketingedből.

A legtöbb GDPR-ral foglalkozó jogi könyv 10.000 forint fölött van, és bár kiválóak, megfelelő tudás kell az értelmezésükhöz, és elegendő idő. Ezt az írók megspórolták Neked. Leírták röviden, érthetően és gyakorlat centrikusan a konkrét tennivalókat. Egy olyan könyvben, aminek nincs alternatívája. Ez az egyik ok. 

A másik az, hogy ez a könyv nem szól mindenkinek. Ez azoknak a cégvezetőknek, marketingeseknek, fejlesztőknek szól, akik minden aspektusát komolyan veszik a cégüknek és az üzleti eredményüknek. Akik az élen járnak mindenben, és akik komolyan gondolják, hogy szeretnék a maximumra hangolni a marketingjüket. Akik nem a GDPR miatti aggódásra szeretnék pazarolni az idejüket. Olyanoknak, akik korlátok nélkül, a legkevesebb kockázattal szeretnék fejleszteni a cégüket és a marketingüket. Ők viszont kevesen vannak.
Te közéjük tartozol?

 

GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez videó tréning

Azoknak, akik minél gyorsabban szeretnék elvégezni a konkrét beállításokat! 

A könyv átfogó képet ad a lehetőségekről és a használható eszközökről. Több ábra és magyarázatok segítik megérteni a feladatokat, ami segít az indulásban és a megértésben.

De ha Te szeretnéd minél előbb elvégezni a megfelelő beállításokat, szeretnéd látni a gyakorlatban, hogyan kell átalakítanod a különböző marketing eszközeidet, akkor a videós tréninget Neked készítettük.

A videós tréning tematikája:

+ Hogyan tudod megnézni a cookie-kat egy weboldalon?
+ Cookie scannerek
+ Cookie ellenőrzés a böngészőben
+ Hogyan segíthet a Google Tag Manager a GDPR megfelelésben
+ Facebook pixel beállítások
+ Facebook Like gomb kezelése
+ Google Analytics beállítások
+ Feliratkozó űrlapok és csalik
+ Facebook Lead hirdetés tudnivalók
+ Messenger Chatbotok és az adatvédelem 

15 videó, több, mint két órányi tartalom.
Képernyő felvételek, magyarázatok, gyakorlati bemutatók.
Mindez azért, hogy akár saját magad is elvégezhesd a beállításokat.
 

Mi szeretjük a sütiket, akkor is, ha azok követnek minket! :-)
A sütik biztosítják ugyanis a weboldalunk hatékony működését, és azt is, hogy a marketingünk korszerű legyen. De ez Neked is jó. Így tudunk például megvédeni attól, hogy ne zaklassunk felesleges reklámokkal.
Éppen ezért cookie-kat ("sütiket") és más követő megoldásokat használunk,  bizonyos adatokat átadunk külső partnereknek, például Facebooknak vagy a Google-nek, ha hozzájárulsz a [Mindet elfogadom] gombra kattintással.
Ha szeretnéd, Te magad is eldöntheted az Adatvédelmi beállítások linkre kattintva, mihez járulsz hozzá, és át tudod nézni a részleteket az Adatkezelési tájékoztatónkban. Későbbiekben is változtathatsz, a bal alsó sarokban található fogaskerékre kattintva.
Most pedig arra kérünk, járulj hozzá a sütik és követőkódok használatához a [Mindet elfogadom] gomb megnyomásával!

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Szeretnénk minél személyreszabottabb élményeket és szolgáltatásokat nyújtani a weboldalunkon és azon túl is. Ezért használunk un. sütiket és követőkódokat, és ezért adunk át bizonyos adatokat külső partnereknek. Ezeknek a funkcióknak egy része, amik a rendszer üzemeltetéséhez szükséges, azonnal elindul, egy másik részét viszont Te tudod szabályozni ezen a felületen az egyes kategóriákban, amelyeknél a nevekre kattintva meg tudod nézni a részleteket. További információkat az Adatkezelési tájékoztatónkban találsz. Arra kérünk, segítsd a munkánkat, és kattints az [ÖSSZES ENGEDÉLYEZÉSE] gombra!

A weboldal rendszerének működéséhez szükség van különböző beépülő modulokra és megoldásokra. Ezekhez tartozó sütiazonosítók találhatók itt.

wordpress_gdpr_allowed_services
Szolgáltató: gdpr-iranytu.hu
Harmadik fél: -
Célja: Cookie-banner hozzájárulásainak kezelése.
Elavul: 6 hónap
Típus: HTTP süti

wordpress_gdpr_cookies_allowed
Szolgáltató: gdpr-iranytu.hu
Harmadik fél: -
Célja: Cookie-banner hozzájárulásainak kezelése.
Elavul: 6 hónap
Típus: HTTP süti

wordpress_gdpr_cookies_declined
Szolgáltató: gdpr-iranytu.hu
Harmadik fél: -
Célja: Cookie-banner hozzájárulásainak kezelése.
Elavul: 6 hónap
Típus: HTTP süti


Összes tiltása
Összes engedélyezése