A GDPR szabályozás bevezetése óta Magyarország a legtöbbet bírságoló országok közé került!
Te kockáztatnád a büntetést?
Van egy közel sem tökéletes megoldásod a törvény betartására, és bízol benne, hogy téged nem büntetnek meg? Rossz hírünk van! Nemzetközi és hazai szinten is egyre gyakoribbak az emiatt kiszabott büntetések. A tavalyi évben volt 18.000 eurós (!) külföldi és 1 millió ft-os hazai büntetésre is példa.
Tudtad, hogy hiába van cookie bannered, ha nem megfelelő, ugyanúgy megbírságolhatnak?
Úgy gondolod, hogy ez a szigorú szabályozás ellehetetleníti az online marketing tevékenységedet? Nem kell, hogy így legyen! Tapasztalataink szerint egy jó cookie bannernél a látogatók 94-96% azonnal jóváhagyja az összes követőkód használatát a többiek pedig egyénileg beállítják az engedélyeiket és utána tovább használják az oldalt.
- “Hogyan kell megfelelni a GDPR-nak?”
- “Használhatunk remarketinget, vagy jól tettük, hogy kikapcsoltuk?”
- “Vajon az adatvédelmi szakértőm mindent jól csinált?“
- “Miért nincs egyértelmű és emberi nyelven leírt tájékoztatás?”
- “Hogyan soroljam fel a sütiket, amikor nem értek hozzá?”
- “Milyen plugint használjak ahhoz, hogy csak azok a sütik töltődjenek be, amiknek szabad?”
Benned is felmerültek már ezek a kérdések?
Nem csoda. Nagyon sok marketinges és cégvezető töpreng ezen a GDPR bevezetése óta, hiszen kevés kérdésre volt könnyen elérhető olyan válasz, ami gyakorlatban is jól használható.
Ezen változtat a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyv, amelyik gyakorlati szemlélettel mutatja be, hogyan lehet a leggyakrabban használt online marketing megoldásoknál figyelembe venni az Általános Adatvédelmi Rendelet elvárásait.
Hogyan segíti a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyv a marketinget?
Mindez olyan nyelvezettel, ami jogi jártasság nélkül is befogadható.
A könyv szerzői
…és amiért érdemes rájuk hallgatni
Ez egy olyan könyv, ami egy adatvédelemmel foglalkozó szakjogász és egy online marketing szakember közös munkája.
Így biztos lehetsz benne, hogy mindkét terület megfelelő mélységben képviselteti magát.
Dr. Teker Orsolya
adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász
Jogi szakértő, aki az online marketinggel kapcsolatos kihívásokkal is napi gyakorlati szinten képben van. Cég- és projektmenedzsmenttel kapcsolatos évtizedes tapasztalatai nagyban segítik, hogy nem csak jogi oldalról, de folyamatok és az eredményesség oldaláról is tudja vizsgálni és mérlegelni a lehetőségeket.
Lévai Richárd
közösségi marketing specialista, Facebook Marketing Partner
20 éves online marketing tapasztalattal rendelkező szakértő.
Kozossegikalandozasok.hu blogja már 2010 óta biztosítja a naprakész információkat azoknak, akik bevételt szeretnének a közösségi médiából. Közösségi konditerem képzésein már több, mint 1000 marketinges és cégvezető fejlesztette tudását.
Rendszeresen tartanak olyan konzultációkat, ahol együtt segítenek a különböző cégek online marketinghez kapcsolódó GDPR kihívásainak megoldásában. Többek között ezeknek a közös konzultációknak az eredménye épült be a könyvbe.
Szeretnéd, ha egyszerre szolgálná a marketingedet egy adatvédelmi szakjogász és egy online marketing szakember tudása?
Ezt a leggyorsabban (és a leginkább költséghatékonyan) a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez könyvvel kaphatod meg.
Néhány téma a könyvből
1. Adatvédelmi alapok online marketinghez
+ GDPR alapelvek röviden
+ Alapfogalmak
+ Jogalapok és a marketing kapcsolata
+ Mikor kell DPO (adatvédelmi tisztviselő)?
+ Hatásvizsgálat
+ Incidens kezelés
2. Online marketing kihívások adatvédelmi megoldásai
+ Online marketing folyamatok és az adatvédelem
+ Milyen a jó cookie-banner?
+ Közösségi platformok integrációja
+ Google Analytics és a GDPR
+ A Facebook Pixel adatvédelmi oldala
+ LinkedIn remarketing
+ Facebook csoportok
+ E-mail adatbázis építés
+ Online nyereményjátékok
+ Chatbotok és adatvédelem
Hiszen ez csak egy kivonat a több, mint 220 oldalas könyv rengeteg gyakorlatcentrikus témájából
Vélemények a könyvről
- hogyan lehet jogszerűen használni?
- hogyan kell beállítani?
- milyen rejtett trükkökre kell figyelni?
- indulhat az oldal betöltődéskor vagy nem?
- milyen problémák vannak vele?
- hogyan tudod beállítani a GDPR-t szem előtt tartva?
- milyen feladatod van adminként GDPR szempontból?
- mit jelent az, hogy közös adatkezelő vagy a Facebookkal?
- mit kell máshogy csinálni egy nyereményjátékban a GDPR miatt?
- mik azok, amikre mindenképpen figyelni kell, és amit a legtöbb cég elront a Facebookos nyereményjátékokban?
Csupa fontos probléma és feladat, amit a könyv segítségével akár egyedül is meg tudsz oldani.
Ráadásul ezeknek a jogi hátteréről ÉS a gyakorlati beállításáról is van szó. Rengeteg olyan beállítás és trükk, amit máshol nem találsz meg leírva, csak a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyvben. Ha szeretnél a marketingedből a maximumot kihozni, és nem szeretnéd, ha a GDPR korlátozzon, vagy veszélyeztesse az eredményeidet, ez a könyv Neked szól.
Vélemények a könyvről
Hogyan fog segíteni Neked a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyv a marketingben?
1. Ha otthon vagy az online marketingben, de a jogi megfogalmazások elbizonytalanítanak:
2. Ha megpróbáltad már átalakítani a marketinged a GDPR-nak megfelelően, de nem igazodtál ki az ellentétes nézőpontok között:
3. Ha már elkezdtél ügyvéddel vagy adatvédelmi szakjogásszal együttműködni:
4. Ha már töltöttél le ingyenes, vagy fizetős GDPR termékeket, például adatkezelési szabályzatot
Teljesebb képet fogsz kapni arról, hogyan használd őket, milyen módon tudod őket testreszabni, a cégedhez igazítani. Gyorsabban fogsz tudni dolgozni, és nyugodtabb lehetsz a marketinged miatt.
5. Megúszod a könyvvel az ügyvédi költségeket, vagy az adatvédelmi szakértő díját?
6. Ha már átalakítottad a marketing megoldásaidat a GDPR-nek megfelelően, és biztos vagy a dolgodban.
7. Bizonytalan vagy, megfelelnek-e a megoldásaid a GDPR-nek?
Miért kerül ennyibe ez a könyv?
Azon, hogy te egy jogilag és technikailag alátámasztott, gyakorlati anyagot kapj, két szakember hónapokat dolgozott.
Jogi anyagokat, technikai beállításokat bújtak, elemeztek, teszteltek annak érdekében, hogy megtalálják azokat a megoldásokat, amik megfelelhetnek a GDPR-nak, és nem vágja haza a marketinged.
Ez mind benne van a könyvben. Olyan információk, amiket nem találsz meg máshol. Nincsenek összegyűjtve, de a legtöbb még csak publikálva sincs máshol. Olyan kérdésekre fogsz választ kapni, amiket még nem tettél föl magadnak. (Amiket lehet, hogy a NAIH tenne fel először.) Egyedi, gyakorlati tartalom azért, hogy mindent ki tudj hozni a marketingedből.
A legtöbb GDPR-ral foglalkozó jogi könyv 10.000 forint fölött van, és bár kiválóak, megfelelő tudás kell az értelmezésükhöz, és elegendő idő. Ezt az írók megspórolták Neked. Leírták röviden, érthetően és gyakorlat centrikusan a konkrét tennivalókat. Egy olyan könyvben, aminek nincs alternatívája. Ez az egyik ok.
A másik az, hogy ez a könyv nem szól mindenkinek. Ez azoknak a cégvezetőknek, marketingeseknek, fejlesztőknek szól, akik minden aspektusát komolyan veszik a cégüknek és az üzleti eredményüknek. Akik az élen járnak mindenben, és akik komolyan gondolják, hogy szeretnék a maximumra hangolni a marketingjüket. Akik nem a GDPR miatti aggódásra szeretnék pazarolni az idejüket. Olyanoknak, akik korlátok nélkül, a legkevesebb kockázattal szeretnék fejleszteni a cégüket és a marketingüket. Ők viszont kevesen vannak.
Te közéjük tartozol?
Azoknak, akik minél gyorsabban szeretnék elvégezni a konkrét beállításokat!
A könyv átfogó képet ad a lehetőségekről és a használható eszközökről. Több ábra és magyarázatok segítik megérteni a feladatokat, ami segít az indulásban és a megértésben.
De ha Te szeretnéd minél előbb elvégezni a megfelelő beállításokat, szeretnéd látni a gyakorlatban, hogyan kell átalakítanod a különböző marketing eszközeidet, akkor a videós tréninget Neked készítettük.
A videós tréning tematikája:
+ Hogyan tudod megnézni a cookie-kat egy weboldalon?
+ Cookie scannerek
+ Cookie ellenőrzés a böngészőben
+ Hogyan segíthet a Google Tag Manager a GDPR megfelelésben
+ Facebook pixel beállítások
+ Facebook Like gomb kezelése
+ Google Analytics beállítások
+ Feliratkozó űrlapok és csalik
+ Facebook Lead hirdetés tudnivalók
+ Messenger Chatbotok és az adatvédelem
15 videó, több, mint két órányi tartalom.
Képernyő felvételek, magyarázatok, gyakorlati bemutatók.
Mindez azért, hogy akár saját magad is elvégezhesd a beállításokat.
Hogyan készíts Adatkezelési tájékoztatót weboldaladhoz? munkafüzet
Az Adatkezelési tájékoztató nagyon fontos eleme a GDPR-nak a weboldalakon is. Természetesen a könyvben is van róla szó, de azok számára, akiknek több segítség kell, készítettünk egy részletes munkafüzetet.
A munkafüzet 60 oldalon vezet végig az Adatkezelési tájékoztató készítésen. Segítségével akár Te magad is elkészítheted ezt a fontos dokumentumot.
A Hogyan készíts Adatkezelési tájékoztatót weboldaladhoz? munkafüzet felépítése:
+ Összefoglaló az Adatkezelési tájékoztató céljáról
+ Milyen információkat kell az érintettek rendelkezésére bocsátani?
+ Egy tájékoztató kell vagy több?
+ Egyszerű útmutató a saját tájékoztatód elkészítéséhez
+ Adatkezelési tájékoztató készítése lépésről lépésre
+ Adatkezelési tevékenységi listák összeállítása
+ Tájékoztató kitöltése adatkezelésenként
60 oldalnyi segítség példákkal, lépésről lépésre azoknak, akik szeretnék elkészíteni, vagy éppen ellenőrizni weboldaluk adatkezelési tájékoztatójat.
Mennyit ér a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyv Neked?
Mennyit ér egy könyv, ami az online marketinget és a hozzá kapcsolódó adatvédelmet gyakorlati szinten együtt tárgyalja?
Ha hasonló tudásanyagot szeretnél megszerezni, megteheted, hogy egyeztetsz egy adatvédelmi szakjogásszal és egy marketing szakértővel. Kettejük óradíja együtt 60.000 – 80.000 forintnál kezdődik.
Kérdés, hogy milyen gyorsan tudjátok megérteni egymást, hány órányi egyeztetésre lesz szükségetek?
Vagy mennyivel rövidíti ezt le, ha elolvasod a könyvet, és már csak egyikükkel kell dolgoznod sokkal gyorsabban?
Megteheted azt is, hogy elmész egy olyan képzésre, amelyik az online marketing adatvédelmi oldalával foglalkozik. Nagyon jó képzések vannak marketingeseknek és DPO-knak is. Van, amelyik egy napos, van, amelyik kettő, az áruk pedig 50.000 Ft és 150.000,- Ft között van.
Ha elolvasod ezt a könyvet lehet, hogy megtakarítod a képzések árát, vagy ha még is úgy döntesz, hogy részt veszel egy ilyenen (hiszen az mindig hasznos lehet), akkor sokkal jobban fogod érteni az előadásokat, sokkal felkészültebben fogsz tudni kérdezni az előadóktól, és sokkal eredményesebb leszel a képzés után.